על תיירות בספרד לטובת היוצאים לרילוקיישן למדינה

על תיירות בספרד לטובת היוצאים לרילוקיישן למדינה

ענף התיירות הוא תחום חשוב והמניב ביותר בכלכלה הספרדית, שמספק מקור למגוון רחב של פעילויות תרבותיות ותיירותיות למבקרים מכל העולם. ההכנסות מתיירות הן חלק בלתי נפרד מכלכלת המדינה ומציעות הזדמנות לצמיחה ולפיתוח עסקי בה.

בשנת 2000 ביקרו במדינה 48 מיליון תיירים ויצרו הכנסה של כ-28 מיליארד דולרים. נתונים אלה דירגו את ספרד במקום השלישי בעולם במספר המבקרים הזרים, אחרי צרפת וארצות הברית.

ספרד מציעה תשתית תיירותית מפותחת ומגוונת, ובין השאר כוללת מלונות יוקרתיים, מוזיאונים ואטרקציות תיירותיות נוספות. הערים הגדולות, כגון ברצלונה ומדריד, מושכות אליהן בכל שנה מיליוני מבקרים מכל העולם. גם ערים קטנות יותר, כמו סביליה וגרנדה, נהנות ממבקרים רבים בתחומן ומציעות חוויות ייחודיות של תרבות והיסטוריה.

בשנת 2014 ספרד עדין דורגה שלישית בעולם עם יותר מ-60 מיליון תיירים זרים, אלא שהקדימו אותה צרפת וסין. נתח כלל התיירים המגיעים אליה מרחבי העולם עומד על 7% (שיעור גדול מזה של איטליה או ארצות הברית).

נכון לשנת 2019 ספרד דורגה במקום השני בעולם עם למעלה מ-80 מיליון תיירים בשנה הנכנסים אליה, אחרי צרפת שהיא המדינה המתוירת בעולם.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *