נסיעת עסקים לאינדונזיה: מזג אוויר, זיהום אוויר ואיך זה משפיע על הלבוש?

נסיעת עסקים לאינדונזיה: מזג אוויר, זיהום אוויר ואיך זה משפיע על הלבוש?

אינדונזיה, ארכיפלג מרהיב המורכב מיותר מ-17,000 איים והמדינה הרביעית המאוכלסת בעולם, מציעה חוויה בלתי נשכחת לכל מי שמגיע אליה, מהרי געש פעילים וחופים בתוליים ועד ערים תוססות ומקדשים עתיקים. הזדמנויות עסקים מגוונות, כלכלה צומחת, שוק צרכני עצום ופוטנציאל עצום לפיתוח, הופכים את אינדונזיה ליעד אטרקטיבי עבור חברות בינלאומיות ויזמים.

"זיהום האוויר גבוה מאוד וממש קשה לנשום."

אינדונזיה ידועה במזג האוויר החם והלח שלה לאורך כל השנה. הטמפרטורות הממוצעות נעות בין 25 ל-32 מעלות צלזיוס, עם לחות גבוהה במיוחד. באזורי ההרים, הטמפרטורות מעט נמוכות יותר.

עונת הגשמים נמשכת מספטמבר עד פברואר ובה יורדים גשמים חזקים למדי. עם זאת, ייתכנו גשמים לאורך השנה כולה, ולכן יש המצטיידים במטרייה בקביעות.

זיהום האוויר בערים רבות באינדונזיה, ובמיוחד בערים הגדולות כמו ג'קרטה וסורבייה, גבוה מאוד. זיהום זה נובע מפליטת כלי רכב, מפעלי תעשייה ושריפת פסולת.

בשל הלחות והחום, האינדונזים מתלבשים בפשטות.
עבור גברים, מקובל ללבוש חולצה עם שרוולים קצרים וללא עניבה. זר שאינו מכיר היטב את הלקוח האינדונזי נדרש להופיע בלבוש פורמלי יותר, לפחות בתחילת הקשר העסקי. ניתן להגיע לפגישה עם חליפה ועניבה ולהוריד אותן בהמשך.

אינדונזיה נחשבת כמדינה שמרנית ונשים צריכות ללבוש בגדים צנועים ולהקפיד על בחירת צבעים כהים. צבעים בהירים אינם מקובלים בקרב נשות עסקים.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *