רילוקיישן לשווייץ, נסיעות עסקים-על מכוונות כלפי ביצועים

רילוקיישן לשווייץ, נסיעות עסקים-על מכוונות כלפי ביצועים

טוען מוצב ברילוקיישן לשווייץ: "יש להם מוסר עבודה גבוה המשפיע על הצלחתם."

מחקר של קבוצת הגלוב שבדק את ממד המוכוונות כלפי ביצועים דירג את שווייץ במקום הראשון מבין 62 מדינות. נתון זה תואם את שורשיה הדתיים של שווייץ, כלומר הקלוויניזם הפרוטסטנטי המקדש את המוטיבציה המסורתית החזקה לעבודה.

"הקלוויניסטים פיתחו את השמחה בעבודה וההתמדה שמובילים בסופו של דבר להצלחה כלכלית. בשל המוסריות הנוקשה, הקלוויניסט לא יכול להשתמש בהונו האישי להנאה ובילויים, ולא נותר לו אלא להשקיע את כספו בכל דבר אחר."

העדיפות הגבוהה שהשווייצרים מעניקים לעבודה מקורה בהיסטוריה המיוחדת של שווייץ. בתחילת המאה ה-20 נאלצו השווייצרים להפגין מאמצים וכישורים רבים במאבקם בטבע השומם וההררי. לאחר מלחמות העולם הצליחו השווייצרים באמצעות עבודה קשה לשקם את ארצם ולהביא לצמיחה כלכלית.

העבודה בחברה השווייצרית היא ערך רב-חשיבות עד היום:

  • מסקר שהוצג על-ידי קבוצת הגלוב בספרם מ-2006 עולה כי 87% מתוך 1,400 המשתתפים ציינו שלעבודה קיים מקום חשוב מאוד או חשוב למדי בחייהם.
  • במשאל עם שנערך לקראת שנות התשעים כשלה היוזמה להפחית שעות עבודה.
  • רמת החינוך בשווייץ היא גבוהה ומוכוונות כלפי ביצועים זוכה להתייחסות בולטת הן בחינוך היסודי והן בחינוך העל-יסודי.

עם זאת מעניין לדעת ליוצא לרילוקיישן לשווייץ או לנסיעות עסקים כי, במחקר שנערך לאחרונה ציינו כמחצית מהמרואיינים השווייצרים, ובמיוחד בני הדור הצעיר, את שאיפתם שהעבודה תתפוס חלק פחות משמעותי בחייהם, בהשוואה להוריהם.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *