צרפו את בת הזוג או בן הזוג והילדים לנסיעות מדי פעם בפעם

צרפו את בת הזוג או בן הזוג והילדים לנסיעות מדי פעם בפעם

"פעם בשלוש-ארבע נסיעות כדאי לקחת את האישה איתך, ואז היא רואה בדיוק מה אתה עושה ופחות כועסת."

"אני מקפיד לספר לילדים לפני כל נסיעה להיכן אני נוסע, לאיזו מדינה, לאיזו עיר, וגם מבטיח להם שאקח אותם לשם. לפעמים אני עושה זאת, ואז הם מרגישים חלק מחיי. אני מרגיש שיותר קל להם כשהם יודעים איפה אני. הבן שלי כבר גדול, אחרי שירות צבאי, והתחלתי לקחת אותו לנסיעות העסקים שלי. הוא רואה בדיוק מה אני עושה, ואני מרגיש שהוא שואב מכך לא מעט חוויות."

"אני נוסעת לבעלי הרבה וזה משמח אותו. בימים שהוא עובד אני מנסה לטייל בעצמי ולהיות עצמאית וזה חשוב מאוד."

"כשאנחנו נוסעים לחו"ל הוא מכיר ויודע ומסביר, וזה עושה לשנינו טוב. בארץ אני אחראית על הכול כי הוא איננו, אבל כשנוסעים יחד לחו"ל, הוא האחראי הבלעדי על הבילוי."

"זה תלוי היכן בעלך עובד. אני נסעתי לזמביה לבד כדי לבקר את בעלי. נהניתי מאוד אבל עברתי גם חוויות מפחידות. הייתי לבד בשדה התעופה, לא ידעתי את השפה, פחדתי לעלות על מטוס לא נכון, הכול היה קר, מפחיד ומנוכר, הדיוטי פרי היה סגור,  פרימיטיבי לחלוטין וחור של ממש. היו רגעים שהפה התייבש וחשתי מחנק מרוב פחד. פחדתי ללכת לשירותים כדי שלא אתבלבל בחזרה. פחדתי מאנשים שהיה נדמה לי שמסתכלים עליי. נחתי באדיס אבבה והייתי אמורה להתקשר לבעלי כדי שיבוא לקחת אותי אבל לא הייתה קליטה. אחרי שהראיתי את הדרכון הם ציפו שאשלם להם סכום מסוים ואני לא הבנתי. עצרו אותי במעבר ההגירה, שאלו כל מיני שאלות, בקיצור, חוויה לא נעימה."

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *