רילוקיישן לברזיל- לבוש והופעה חיצונית בברזיל

רילוקיישן לברזיל- לבוש והופעה חיצונית בברזיל

  1. רילוקיישן לברזיל- הופעה חיצונית

"ברזיל היא מדינה ארוטית מאוד."

"חשוב להם מאוד איך הם נראים, והם מטפחים את עצמם עד כדי פולחן הגוף."

"ברזיל נמצאת במקום הראשון בעולם בניתוחים פלסטיים אחרי ארצות הברית."

הברזילאים עוסקים בהופעתם החיצונית בצורה קיצונית. הם עוברים ניתוחים פלסטיים, מרבים לבלות במכון כושר, רצים בפארקים או בחופים, מקפידים על טיפוח ציפורני הידיים והרגליים (נשים וגברים כאחד), ומכיוון שמזג האוויר חם, הם מתקלחים פעמיים או יותר במשך היום. הם אוהבים לצחצח שיניים אחרי האוכל, ומקובל לראות אנשים שמצחצחים את שיניהם בחדרי שירותים של מסעדות ומשרדים.

  1. רילוקיישן לברזיל- הופעה במקום עבודה

"ההופעה החיצונית חשובה מאוד לברזילאים ומשקפת את תפקידם בחברה. חליפה בעלת שני חלקים לגברים מסמלת עמדה פקידותית, ואילו חליפת שלושה חלקים מסמלת עמדה ניהולית."

"הם מתלבשים למשרד בסגנון אלגנטי. גברים נוהגים ללבוש חליפה ועניבה. גם הלבוש היומיומי (קז'ואל) מבוסס על מותגים יוקרתיים."

"יש להימנע משילוב צבעי הדגל הברזילאי (ירוק, צהוב) בבגדים."

הלבוש לעבודה משתנה מחברה לחברה. חברות רבות אימצו את הקונספט של לבוש נוח ופחות רשמי בימי שישי, וחלקן אף הנהיגו לבוש שכזה בכל ימות השבוע.

  1. רילוקיישן לברזיל- לבוש מחוץ למקום העבודה

הלבוש מחוץ למקום העבודה הוא בדרך כלל נוח ולא רשמי. בסופי שבוע ובמסעדות של ריו דה ז'נרו וסאו פאולו, מתלבשים הגברים במכנסי חאקי קצרים (בעיקר לארוחות צהריים), מכנסיים רפויים, מכנסי ג'ינס וחולצה מכופתרת או פולו.

כאשר מדובר באירועים חשובים כגון חגיגה, ציון דרך בעסקים, יום הולדת של עמית, קונצרט או הצגה, חשוב להתלבש בהקפדה: גברים בחליפה ועניבה, נשים בשמלת נשף.

"אישתי הוזמנה ליום הולדת לבני 4-5 שהיה כמו אירוע בר מצווה: נשים לבשו בגדי נשף, גברים הגיעו בחליפות, וגם הילדים היו לבושים במיטב המחלצות."

  1. רילוקיישן לברזיל- טיפוח נשי

"הנשים מטופחות אחת-אחת, עם תסרוקות שמרניות ואיפור קל."

"נשים נוהגות ללבוש למשרד חליפות מכנסיים או חצאיות וחולצות."

ויחד עם זאת ניתן במקביל גם לראות גיוון רב. נשים מתלבשות בדרכים שונות ומגוונות. כך לדוגמה, אפשר לראות נשים לבושות בחולצות צמודות ושקופות עם או בלי שרוול ובגופיות ספגטי. בקיץ רבות לובשות שמלות קיץ וסנדלים ללא גרביונים. נקודה חשובה היא שהארנק והנעליים יהיו תואמים. באופן כללי, הנשים הברזילאיות מעדיפות את המראה הטבעי, ונוהגות להתאפר איפור קל בלבד, אם בכלל. יש שנוהגות להגיע לעבודה בשיער רטוב.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *