הקמת תיק חפיפה ואתר אינטרנט לטובת היוצאים לרילוקיישן

הקמת תיק חפיפה ואתר אינטרנט לטובת היוצאים לרילוקיישן

מקומות עבודה השולחים עובדים לרילוקיישן היו יכולים לסייע להם לו היו מקפידים על בניית תיק חפיפה ואתר אינטרנטי. תיק החפיפה יוכל להתעדכן באופן שוטף על-ידי העובד האחרון שחזר מרילוקיישן ויאפשר קבלת מידע עדכני ביותר שיכלול המלצות ודגשים לתפקיד ולהתנהגות עם גורמים בסביבת העבודה ובמדינה המארחת.

באתר אינטרנט הכוונה לבניית מאגר מידע המנוהל על-ידי חברת האם והמסייע בלימוד מכוון מרחוק מתוך ידע מצטבר של מוצבים קודמים. המאגר יכיל מידע מפורט על מדינת היעד, על חברת הבת, על הקולגות לעבודה, האנשים שחיוני להכיר ועל התפקיד עצמו.

כדי להקטין את הבלבול וההפתעה בתחומים שבהם יש חוסר ודאות גבוה, הארגון יצבור מידע באמצעות הניסיון שרכשו מוצבים מטעמו במסגרת תפקידם בחו"ל. השיטה מבוססת על דיווח עצמי וניתוח אירועים.

לדוגמה, ניתן לפתח מאגר מידע באינטרנט שבו המוצבים מעלים נושאים, אירועים, תיאורים וחוויות מתפקידם בחו"ל. הנתונים במאגר נשמרים על-פי קטגוריות שונות כמו: תפקיד, מדינות, תרבות וכדומה ומאפשרים למוצבים חדשים להבין בצורה אמיתית מה מיועד להם בתפקידם החדש. היתרון הבולט של שיטה זו הוא הידע הארגוני הרחב שניתן לקבל דרך השימוש בה. השימוש באינטרנט מהווה אמצעי משמעותי, זול ונגיש להשגת מידע ממוצבים בפועל, להקטנת חוסר הוודאות ולהרחבת הידע לקראת תחילת התפקיד.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *